Thursday, August 14, 2008

Exam + exam + exam = PENING!!!




ALHAMDULILLAH akhirnya abes jugak first ujian melangkah ke dunia STPM. Tapi entah pasaipa sengsara betui hatiku wuwuwu.. Walopon blaja separuh nyawa macam nak mati..tiba tiba time jawap exam..MASA TAK CUKUPPPP!!!!

membara tahap cipan...Subjek Pengajian Am subjek paling aku pulun separuh nyawa..huh abehh pasai politik donia dah dikuasai..walopon baru suku peratus..tapi kira manyak la tuh..kof kof..Yang paling sedey + keciwa + fruss nonggeng sebab soalan yang aku tau..tapi takdan jawapp.. Memang sungguh menghampakan.. Keluar dari klas lepas exam PA memang muka kiciwa tarik 14 huuu..

Subjek sejarah plak..boley la tahan..Tamadun Donia kira cekgu Nomala yang baek atis tu dah abag akan kuag bab tamadun awal.. Kira dah katam bab tu 10 kali dah.. tapi bla jawap..ada gak satu isi lopa nak bok masuk..lepas tuh kesimpulan takdan nak karang pueh pueh.. yang nak tegelak tuh sebab kesimpulan aku pi tulis pasai Mesopotamia yang memang tadak kena mengena ngan soalan..huu arap arap cekgu tak perasan dehh..
Tapi yang geramm tuh bila mai sejarah Malaysia!! Soalan memang la kuag bab 1..tapi konpius gila cara dia tanya soalan.. Kira ni kes tak paham soalan la..adess.. Nak carik jalan selamat...aku jawap soalan kedua yang tanya Faktor Anarki.. amenda anarki tu pun aku tatau..main hentam jak jwp..arap arap tak tepesong la..tuluuunnn!!!!

Paper Sastera...memang paper yang paling aku sonok sekali.. sebab apa yang aku baca keluag sebijik sebijik!!! Gumbira tak terhingga..Waktu jwp pon dok tersengih sepanjang masa..arap arap cekgu tak usha..kalo dak musti dia pelik..hakhak..

BM la..adess..kes jenayah gilaa...pagi tu baru tegedik gedik nak baca!! Hakhak.. sebab aku tadak buku rujukan bm so pagi nak exam tuh baru kalot pijam dari kawan hapai abeh apa yang rasa nak hapai.. Hoh dah la kuag soalan tanya hipotisis!! BM form6 bukan sama ngan bm dolu dolu kala..BM ni lagik sosah daripada sejarah!!! Adess.. Bm memang subjek paling tak target antara semua.. Hopefully still ok!!

Itu la alkisahnya my first exam..Nanti aku cita perihal resultnya pulak yang extremely gempakx..hakhak

to be continue...

0 comments: