Sunday, June 29, 2008

Tika Lalito

Me With Tika lalito- 3Jun2008 - we both pass out driving lesson!!!





Nama beliau Atikah Fadhil..panggil je tika mastikah ataupon tika pong pong.. hakhak..
sunyi bangat sejak beliau ke UITM..selalunya kami 2 orang akan begayut di telefon lama lama sampai mak dia marah baru nak stop..

Kami suka buat cerita dongeng lepastu pakat berangan jadi hero dalam cerita sendiri.. sejak dia pergi UITM takdak sapa dah nak denga cerita dongeng aku wuwuwu..
Teringat minggu lepas, kitaorang keluar 8beradik pergi makan pizza hut.. the moment was very enjoying... lepas buat bising kat pizza,kitorang 8orang pergi The Stor pulak.. rugi betui tak dak kamera waktu tu..kalo tidak sah manyak gamba buat kenangan. Maya tak ikut sama sebab dia dah pergi UIA.

Waktu balik tu,tika padel debgan besar hatinya invite kami semua naik kereta dia. Tapi mula mula bukan dia bawak.Tika ahmad yg bawak.. Mak aih buleh tekeluar jantong aku dibuatnya.. Dia kata dia dah terror bawak sebab selalu dia dok meronda merata..tapi tak tahu pulak aku rupanya Lesen P pon dia tak ada gik. Mau kecut perut jugak la aku sebab dari pizza ke Taman Selasih agak jauh gak la.. Lepas hantar tika ahmad ngan syaziz..baru la tika padel menguasai stereng balek haha..

waktu tu rasa lega..haha. Thank you tika laling sebab perabeh minyak bawak kami reronda.. Sejak sejak dia pergi UITM rasa sunyi la sebab tak dak sapa dah nak dengar lawak bodoh aku..

bila mung nak balek cuti tika lalito??!!!!!!
wuwuwu..

0 comments: