Sunday, June 29, 2008

Assignment

Sahaja nak cerita sedikit sebanyak pasal assignment ku di sekolah..
aku dapat tajuk 'A process in Indah Water''. Mula mula tengak tajuk ni telan air liur jugak.. Terbayang di benakku - mangkuk jamban. hakhak..
minta maaf banyak banyak kalau anda membaca blog ini sambil makan ya~~

di atas tu adalah gambar yang saya ambil ketika di Alor star kelmarin. Kebetulan semasa lalu di kawasan ni ada pulak loji memproses *#$#*. Jadi saya tak buang masa teros capai kamera dan snap gamba.. agaknya kalo orang tengak sah pelik.. orang lain ambik gamba permandangan cun cun..yang aku lebih tertarik kat bahan bahan terbuang dari badan..hakhak..

sebenarnya ada banyak cerita nak cerita..tapi takut pulak nanti anda semua yg membaca rasa geli geleman lalu memboikot blog saya nih..
jadi cukup la andai saya kata 'air' yang kita minum hari ni asalnya dari "situ"..
hakhak adakah saya dah berjaya membuatkan anda berfikir yang pelik pelik??



hijau sungguh warnanya.. sepatutnya kita berterima kasih kepada abang abang yang memproses "bahan" ini.. Tanpa mereka entah kemana lah bahan bahan ini akan pergi..

0 comments: