Friday, September 25, 2009

Rumah Terbuka Tiko

Assalamualaikum
Hari Jumaat tikaahmad wat rumah terbuka di rumah beliau..
Aku sampai awai gak la dalam kui 12 lebey.
tangkiu kepada syaziz dan tiko sebab amek aku..
aku sangat terhutang budi
sroot..

sudah!

yah..
beliau masak macam macam..
eh silap..
mak beliau yang masak macam macam.
mee ada bihun ada laksa ada.
siap paksa aku ngan syaziz makan coklat lagi sebab adek adek dia tak suka coklat..
hakhak



wahh!!
akhirnyaaa dapat jugak amek famili foto yang komplit..
tapi syerah tadak..
takpa ahh
kira komplit la jugak..
terharu den.. srrottt.

sudah!!

ni lah buruknya rupa bila bapak cuba nak suap anak makan dengan guna sudu kecik.
cess kalo nak suap,,suap besag besag sket.


itu adalah cekgu maya..
beliau agak gelap sikit sebab suka dok men kat pantai..
hakhak
(apa aku buat tu woit!!)
candid ya..
enggak perasan. hadoi.


hakhak muka dah jadik semacam dah sebab manyak sangat makan.
adehh


aku bersama tikapadeipak tengah enjoy eskrem dengan penoh perasaang..
ish nih mak mertua lalu pon boleh kena taboh neh.
lamaaa tak berpossing ngan beliau.
ish ish teringat zaman kekanak dolu..
tapi lani pon maseh kekanak lagik kan..
hakhak


Kami merupakan tetamu terawal yang mai..
jadi dapat layanan Vvip
thank you tiko..
best beraya kat umah mung.

Pukui 4.30
aku hayat pitri tikapadeipak bertolak nak balek..
hayat yang baek ati mau antag kami balekk wuhuu...
singgah sat umah cekgu mila..
beliau baru mendapat sorang baby pompuan..
lama tak nampak cekgu.. (ehem beliau udah makin slim)
lama jugak la kami bertenggek kat umah cekgu.
pitri dan tikapadel berjaya perabeh satu balang kuih raya.
ahax.

anak cekgu mila ada 3 orang
semuanya pompuan dan semuanya bekenan kat pitri.
hakhak abeh la cekgu..

itu Hayat ya.. bukan maknye.
baby cekgu sangat la tomey !!! wuwuu

pitri kata : baby semua tomey laa.
ipin : betul betul betul..


wajah penoh masalah lepas perabeh cococrunch satu balang.

wajah kegembiraan bila dapat dwet raya.

wahaha gila odos perangai..
tima kaseh cekgu yang bermurah hati bagik dwet raya..
taun depan kami singgah lagi na.
wahaha

yaa
gambar kenangan di luar umah cekgu..
lepas neh kami singgah umah tikapadeipak.
antar beliau balek
serta berhari raya denga cekgu noraini.. iaitu mamito beliau..
tak sempat dah nak masok umah makan kueh
sebab dah senja..
pluss dah kenyang makan merata umah.


Adios people..
we are going home!!!

eh??
apahal tikapadei maseh dalam keta??
tamau balek umah ka??

hakhak

p/s : tak puas tengak gambo?? cewahh perasan lak orang tak puas.
takpa manyak lagik gambag di 10minus1
sila sila.

1 comments:

Anonymous said...

emang makang lemang di pagik rayaaaa!!!
mengapakah mung post gmbaq aku renyih sakan..
seb bek kaler braces dah berubah jadik wona oreng.wakaka

wheeee~
ang dah update..
xyah aku update dah
hahak