Thursday, September 10, 2009

10 SEPTEMBER 1990

seorang baby ala ala mafia dilahirkan

HAPPY BIRTHDAY TO SYAZIZZZZ !!!


hoho gerun aku tengak gambo neh..
tapi agak agak suka jadik aku buh la dalam blog aku..
sebenarnya nak tegelak pon ada..
gambag memang rock kapak abess..
tapi sebenarnya beliau ini seorang yang lembut hatinya
sensitip gitu.. hakhak
[ mamposs kalo beliau singgah ke mari ]

yah!!
hari ni bufday budak atas tu.
nama beliau SYAZIRA binti OTHMAN.
tapi nama gelarannya berlungguk.
paling femes -CHAD
ada jugak panggel chaddo.. macam dodol.
[ syaziz tolong jangan singgah!!! ]
hakhak..
aku panggel beliau SYAZIZ.. sebab aku suka..
dan beliau pon tak kesah.
kalau org lain yang panggel, beliau sangat kesah. hakhak
specialnya aku. XD

aku kenal beliau dari form 1..
beliau sangat suka gelak.. majuk pon suka jugak.
mengamuk lagi sukaaa.. hakhak.
menangis ?? ada jugak..
[waaa tolong jangan taboh aku!!]
hakhak

aku ingat lagi waktu form2,
aku and syaziz geges pi jamuan kelas arini..
dah la tak dijemput, tapi dengan muka tak malunya makan
nasik ayam mas yang sedapp gla..
aku sampai lani ingat..
pastu siap curi jeli bawak balek kelas
makan bawah meja dengan hayat tikah n paiz hisham
hakhak..
ehem.. jeli itu tidak dicuri..
tapi yang mana lebih lebih tu kami amek la
walopon bukan jamuan kelas kami..

lepas tu aku penah jatuh kerusi dalam kelas waktu form2 jugak
dan beliau yang kejam tak bersimpati lansung..
beliau gelak gulin gulin
lepas tu tulih dalam buku biodata -
peristiwa menggembirakan : tengak aiman jatuh kerusi..
geges plus jahat!!

beliau sangat setia kawan..
mintak ampun aku sampai lani tak jenguk lagik beliau di USM.
hakhak..

syaziz,
sori lambat antag meset wish bufday
sapa kata aku lopa??!!!
taboh satgik..
aku enggak ada kedit.
budak sekolah kan selalu pokai..
:)

apapun,
i wish u luck!!
heppi owess.
jangan gatai ngorat bodak korea tu..
kalo nak jugak tunggu aku!!
kita 'bling bling' sesama hakhak..
love u syaziz!!!

0 comments: