Tuesday, March 3, 2009

Tagged dari MR. Handpon

tagged dr mr. handpon?? pelik gila.. siapakah dia?? handpon boleh men taip taip ka??
adehh tolong perkenalkan diri.

soalan incik henpon berbunyik.......

1. Adakah anda mempunyai handphone?
semestinya !!

2. Adakah anda kerap menelefon atau ber-sms?
wahaha dah memang hobiku ^___^ pling pling

3. Siapakah yang anda paling suka menelefon apabila terasa memerlukan?
kalau nak bergosip sambil gelak sampai saket perot, saya akan tepon FITRI
kalau teringat nak gelak gulin gulin sembang cerita merapo saya akan tepon TIKAPADELTO!!!
kalau nak bincang pasai study,, menda menda hal negara (wahh!) saya akan tepon KINATO!!
kalau nak bergosip hal sekolah semestinya tepon PEWES and IMAN !!!
kalau pukul 2, 3 pagi rasa tak bley tidoq, saya akan tepon SYAPIK !!!

emm.. ada sesapa tertinggai. kalau ada tulun tepon ya. baru saya ingat. wakaka

4. Adakah anda mempunyai teman istimewa?
mereka di atas semuanya istimewa ^_____^ ampa terharu dop?? hakhak

5. Adakah anda berbual dengan teman istimewa pada setiap malam?
uit. mampus bil tepon. tidaakk saya memilih hari yang istimewa utk menelefon wakaka

6. Gambarkan perasaan anda dalam 1 perkataan...

a) jika anda kehilangan handphone anda
disaster!!!
b) jika kredit anda habis dalam saat anda amat memerlukannya
dush dush!! [bunyi apakah? heee]
c) jika 'si dia' tidak menelefon atau sms anda
[si dia siapakah?] saya akan antar sms berbunyik- "oit! ang ilang mana?"

7. Berapa handphone yang anda miliki buat masa ini?
ehem. 2. tapiiii...yang satu tu ikut mood dia. gegeh gilak

8. Adakah anda lebih selesa berbual melalui handphone daripada bertemu?
berfikir sebentar.(.....). rasanya sama jak.

9. Jika diberi peluang, handphone yang bagaimana anda impikan?
handphone yang boleh bagi jawapan time peksa!!! wahaha bahagianyaaaa..

10. Tagged 10 orang yang kerap berbual dengan anda melalui telefon.
fitri
tikapadel
syaziz
ayat
pewes
iman
kina
sapik
syerah
dayah

anybody else?? yuhuuu...

2 comments:

Anonymous said...

haha
siapakah gerangang mr enpon??
mesti segak bergayas cam public phone....

terharus gilaz betaz nama betaz disebot2..
nmpkanya memang beta agong berjiwaz rakyat bukan??
bagaimana dengan mung emang??
adakah anda rakyat berjwa agong?? wakaka

man! bila lagik mauk koling moling
srooot

aimanjafre said...

mung tatawu ka enpong beta kena rampas..
then nombot upax ponya enpon gedix suka men men ngan aku..

aku dok tunggu bla mung balek umaha
aku koling gona tepon publik yang enseng bergaya