Thursday, March 5, 2009

sodey

huaaaaaaaaaaaaaa
sob sobb
srooootttt.... tuih tuih..

(stifled, whiny, screeching sobs)

adeii..
cinta saya sudah ditolak
huaaaa

memang tadak jodoh betul
baru saja nak hepi hepi
baru dok karang ayat bunga bunga
tengak tengak dah kena reject!!!!

kijaaammmm!!!
manusia sekarang memang kijamm!!!
dah suka suka bagi harapan
tengak tengak bagi orang frust balek!!!
geram geram!!!

nak balas dendam!!!!

waaaaaaaaaaaaggghhh!!!!

petandingan pantun yang cilakuk!!
sedap sedap dia tamau amek bebudak form 6!!
cait!! kami lagi terro laaa!!!

bunga bukan sekuntum
bumbang berekor ekor
pantun tak sudi
aku masuk sajak plak nanti!!

tunggu kau!!

5 comments:

Anonymous said...

heges gilak mung emang!
aku ingat ka ang dah jadik cam banglong... nak ada marka dah caiit

MAN!!! shoutbox mung ska men nyorok2 ngan aku
sat ada sat tarak
smpai lappy aku marah kat aku pasai aku asyik tekan refresh wuwu

atiq lee said...

ceh.
rilek r.
tumbuh ilang patah berganti.
hehe.

weih.
kot celah mana nih kotak jerit hang.
sampai la nih aku tak jumpa pun.
sampai bila aku kena jerit dengan sopan kat kotak comment hang nih?
isk isk isk :P

aimanjafre said...

shoutbox oh shoutbox
jelmakan diri anda..

mari kita sama sama memanggilnya keluar

hmmmm....
hhhmmmmmmmmmm....



ada dop lagik??

Anonymous said...

a'ahh..letak ar shoutbox leh ngade2 sket..muahaha

maya dandelion said...

Bakal terpampang di dada akhbar
Tokoh Sasterawati negara..
Aiman Jafre.. :D
waahahaha!