Friday, October 31, 2008

kerinduan~~

Blog ku kini berwajah baru..
saja nak menukar selera setelah sekian lama menyepikan diri..
maaf ya lama tak post apa apa dalam blog ni.. saya tengah stuggle nak habiskan final year exam. huh sekejap je dah final year..

apa apa pun..I really miss all my friends.

Ayatto-chan :: tetiap ari teringat nak call dia tapi tak sempat
Syaziz :: apa dia tengah buat sekarang?? ok ker exam dia??
Tika Padelto :: nak promote cerita SIVAJI kat dia..aku gelak gulin gulin!!
Tiko Ahmad :: lama bangat tak dengar suara dia yang merdu itu
Maya Hamtaro-chan :: kalau dia blaja subjek P.A, nak sangat sangat bincang dengan dia..
Syerahto :: ari tu dia majok ngan aku sebab aku lama tak call dia..huu
Fitri :: kemanakah dikau menghilang?? last skali sembang waktu puasa.. huu lupa dah suara dia lagu mana hakhak
Bapakku :: dengar kata nak fly balik 16ribulan..yeay!!

Kenkawan yang lain..yang namanya tidak disebut..aku rinduuu jugak jugak kat ampa semua.. Rinduuuuuuuuuuuuuuu!!!!!

1 comments:

Anonymous said...

amboih mang mang blogmu sodah chun...
waaa i mish mish mish mish u larh larh...
dah la aku lopa tyme bila ntah last kita jumpak. sroooot...
hoh xpa.. cutik skolah bakal menjelma..
nanti kita jompak tiap2ari biaq chemuih dah wahaha
gudlux man... wat leklok exm bg aku bangga.. -..-