Monday, August 10, 2009

Kawan kawan..
aku tau mesti ampa boreng lagi dengag ayat neh.


aku D.E.M.A.M !!!!

huwaaaaa..
memang terseksa jadik insan yang suka demam..
dalam sebulan aku rasa tiap tiap minggu aku demam.
tapi selalunya demam takat sehari ja.
orang panggel demam-demam ayam.
hoh? ayam ada demamkah??

tapi kali neh...
rasa teruk gilaaa..
sampai tak leh mangket.
dah 2 hari aku monteng skolah.

mintak maap kepada sesapa yang koling aku tak angkat tu..
nak tekan punat henpon pun terketag ketag.
nak cakap pon sora rock kapak habess.
mintak maap ya.
kepada sesapa yang berkenaan.
nanti sehat aku kol balek okeh.

oh ya.
sebelom ampa melarikan diri.
nak bagitau sahih sahih neh..
aku bukan kena H1N1 naa...
toksah gatai dok lari.
kut internet takkan bejangkit aih.

selalunya ada beberapa sebab aku demam.
1- tensyen tak abeh study
2- kena habok habok
3- kena ujan panas ujan panas
4- stress stress
5- bila nak peksa

huihh banyak la sebab membuatkan aku demam..
tapi kali neh..
sebab utamanya senang jaaa...

aku jangket dari mak akuuuu!!!
huwaaaa!!!
mak aku jangket dari student kat skolah.
student kat sekolah jangket dari kawan dia.
kawan dia jangket dari kawan punya kawan.
kawan ponya kawan jangket dari bapak kepada kawan dia..
bapak kepada kawan diaa....

ah sudaaahhhh!!!
stop stop!

kesimpulannya aku kejangkitan.
merana hidopku.
sroottt.


sapa nampak lebih daripada 2 mata dan 1 mulut
itu tandanya dia dah terjangket dari aku..
huahahahaha...
eh.
kut tenet boleh jangket upanya.
heeee..

2 comments:

Anonymous said...

weyh gedik!!
ang dok sebaq virus demam pa neyh
wuwuwuuu..
man..aku dok bersedyh neyh
braces kuu..
aku nak bunuh dirik..
tapi nantik xmasok syurga.
meh tolong bunuh aku saatt..
uwaaaa...

p/s:pi baca blog aku
aku segan nak habaq pa jadik kat braces aku
hakhak

aimanjafre said...

wahaha!! mung ponya gigik jadik pink ka??
hakhak tahniahh!!
akhirnya cita cita mung tercapai..
eleh mung suka la tuh..
takyah la shegan shegan ngan aku
wahaha