Thursday, April 2, 2009

calling men-calling

ola peeps..
sori hari ni tak tahu nak update apa...
tapi tangan gatal jugak jugak nak menaip sesuatu..

minggu lepas baru pergi kem Taskiyatul Naf yang best gilerr babuunn..
tapi...
belum ada mood nak cerita hal kem..
tunggu dulu ya.

Tadi Hayat telefon..
after... about.... 3 to 4 months (perhaps) I didnt talk to her.
*sigh*
rinnddduuuuuuuuuuuu Hayat !!!
semalam aku abeskan kredit dengan sms member member tanya khabar
niat tersembunyi - harap harap depa kol balek. hehe*evil laugh*

Syaziz hantar messege balek tanya free dak?? dia nak kol..
adeiii tapi waktu tu saya di Carefour yang sangat biziz!! jadi beliau tak jadi kol. wuwuw
Atikahpadel ada miscall.. Kejap gilaa... takdan saya nak lari capai tepun. tup tup dah abes berdering. gegeh gila.
Fitri pun ada call.. tapiiii.. waktu tu saya tengah sedap melahap di dapur. tak dengag la pulak henpon berdering.. aduhai jadi miscall jugak

waaaaaaaaaaggggghhhhhhhh!!!!!!!!!!
geram geram.

akhirnyaaaaaa...
HAYAT call !!!
hehe kali ni baru bunyi sekali saya terus sambar tepon dan "HELLO??"
yeahh berjaya jugak!! yesss..

sembang sembang.
gelak gelak
baru nak masuk isi pokok utama..

tup.

apakah???
handphone matiiii ???!!!!!!
waaaaaaaaaaahhhhgggggggggghhhhh!!!!!
Hayat abess kredit la polak!!!
geram geram.
saya pon takda kredit nak call balek.
wuwuwu terpaksa la sengih sorang sorang dalam kekecewaan.
huh.

kenapalah takdak ahli ahli genius yg nak reka henpon yang takkan abes kredit??
makin calling makin bertambah kredit.
kan baguss gituh.
ciss.

beberapa minit kemudian Iman call..
hehe kali ni saya tanya siap siap kredit dia manyak mana??
sebab gian nak cakap ni membuak buak.
nak baek kredit beliau agak melimpah ruah. maka dengan penuh perasaan kegembiraan saya pun berceloteh panjang tanpa FULLSTOP.
wahh overrr la pulak.
hehe.

moral of the story.

kalo nak call insan bernama AIMAN siapkan kredit anda sebanyak yang mungkin ya.
hakhak

thank you kepada mereka mereka yang berusaha call walaopun tak berjawap.
Tunggu 11 ribolan 4 , *wink wink* . saya akan meliar menelefon semua orang setiap saat sebab dapat free kredit..

yeaahhh!!

4 comments:

Sonnet said...

salam eman

dah lama akak tak jenguk blog awak.
sowi! sowi!

semenjak, dua menjak, tiga menjak ni, akak busy!!

chomel la awak punya grumpy toast ni.
akak terasa lapar plak bila tengok roti.
ari ni tak makan lagi...huhu

lawak la pasal hanpon ni. akak pun kalo bleh nak hanpon yang kalo kita guna, kredit tak kan habis. boleh cakap sepanjang hayat.
hoho

Nurul Iman Faisal said...

ai bebeh. hakhak.. apakah?..
patut hang cakap dengan akunon-stop.. perghhhhh....
baru aku paham keadaan hang yang sebnar.. hiks..

maya dandelion said...

aimannnn
rindu gila kat angggggggggggg
mai no hp ang!aku tadak no hang
huhuhu

aimanjafre said...

::Butirstar
wuwuw saya pon lamaaa tak jenguk akak!! sowi nah. hehe.
aik nak cakap sepanjang hayat?? hehe dengan sapa tu ^____^

::Iman man
hakhak naseb bek ang tepung. kalo dak histeria aku sesorang wakaka

::Mayato
maayaaaaaaaaaaaa!!!!!!!
i miss u too...
enpon ang dak jompak ka?? kata ilang.